|
Στη Βουλή φέρνει η βουλευτής Άρτας του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία Όλγα Γεροβασίλη το ζήτημα της λειτουργίας του Γενικού Νοσοκομείου Άρτας, καταθέτοντας ως αναφορά προς τον Υπουργό Υγείας το πρόσφατο δελτίο Τύπου της Ένωσης Ιατρών Νοσοκομείων Ηπείρου (ΕΙΝΗ)... ...
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΙΝΗ, ο μοναδικός μόνιμος ακτινολόγος του Νοσοκομείου Άρτας συνεχίζει να μετακινείται στο Γενικό Νοσοκομείο Πρέβεζας, με αποτέλεσμα το νοσηλευτικό ίδρυμα της Άρτας να καλύπτεται μόνο από δύο μετακινούμενους ακτινολόγους, έναν από το Κέντρο Υγείας Άρτας και έναν από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων. Όπως επισημαίνεται, η κατάσταση αυτή έχει ως συνέπεια το Νοσοκομείο Άρτας να μένει χωρίς φυσική παρουσία ακτινολόγου περίπου τις μισές ημέρες του μήνα, γεγονός που, σύμφωνα με τους νοσοκομειακούς γιατρούς, δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία των κλινικών και στην ασφαλή διάγνωση των ασθενών. Η βουλευτής ζητά από το Υπουργείο Υγείας να εξετάσει άμεσα το θέμα και να ενημερώσει για τις ενέργειες που πρόκειται να γίνουν ώστε να αντιμετωπιστεί η υποστελέχωση στο ακτινολογικό τμήμα του Νοσοκομείου Άρτας.
0 Comments
Leave a Reply. |
ΕπικοινωνίαΤις καταγγελίες, τα παράπονα και τις απόψεις σας, μπορείτε να τα στείλετε στο email:
taneatismikrospilias24 @yahoo.gr Top Άρθρα
|
