Ta Nea tis Mikrospilias 24 | Ειδήσεις από την Άρτα και όλη την Ήπειρο
  • ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΜΙΚΡΟΣΠΗΛΙΑ TV
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • I ❤ ΜΙΚΡΟΣΠΗΛΙΑ
  • ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΜΙΚΡΟΣΠΗΛΙΑ TV
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • I ❤ ΜΙΚΡΟΣΠΗΛΙΑ

Πόσο στόκος πια; 17:03

27/7/2012

1 Comment

 
Picture
Γράφει ο Τρύφωνας

Μεγάλη η αντίδραση των μέσων του διαδικτύου για τον αποκλεισμό της Ελληνίδας αθλήτριας Βούλας Παπαχρήστου...

...Και όταν λέω των μέσων του διαδικτύου, εννοώ αυτών που δεν τα "παίρνουν", αυτών που δεν εκτελούν εντεταλμένη υπηρεσία, αλλά και αυτών που δεν έχουν στόκο στο κεφάλι αντί για μυαλό...Γιατί μάλλον κάτι τέτοιο πρέπει να έχει κάποιος για να ανοίξει σελίδα στο facebook που να λέει τι;

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΦΡΙΞΤΕ: " Τόσοι αγώνες στο Λονδίνο και η Βούλα Παπαχρήστου θα τρώει σπιτικό φαγητό" . Μα πόσο στόκος πρέπει να είναι κάποιος για να... δημιουργήσει μια τέτοια σελίδα;

Πόσο πολυπολιτισμικός πια; Σιγά που σας έθιξε τους μετανάστες...Εδώ βγήκε ολόκληρο focus και μας κωλοδαχτύλιασε.... και εσείς "πέρα βρέχει" .Σας φτύνουν και νομίζετε πως βρέχει!
Picture
Ε δεν πάμε καθόλου καλαααααααααα...

Έχουμε χάσει τελείως τα αυγά και τα πασχάλια.

Είτε φταίνε τα chemtrails ... Είτε το FreddoCappuccino θα είχε ληγμένο γάλα...

Όσο για τον πανέξυπνο διαχειριστή που αποφάσισε να κάνει τη σελίδα... δείτε σχόλια:
Picture
Giannis Stellatos
Δεν ξέρω τι προσβάλει περισσότερο την Ολυμπιακή ιδέα, το γεγονός ότι η Βούλα Παπαχρήστου έγραψε μια επιπολαιότητα στο τουίτερ ή ότι ο επικεφαλής της Ολυμπιακής Επιτροπής είχε βγάλει 1 εκατ. ευρώ στο εξωτερικό αδήλωτα;

άρθρο εκατόν είκοσι
Με συγχωρείτε ρε παιδιά, που ακριβώς έγκειται ο ρατσισμός σε αυτό το ανέκδοτο; Αν υπήρχε ο ιός της δυτικής Κολοπετινίτσας π.χ. ή της δυτικής Γλυφάδας και μετανάστευε στην Αστόρια της Νέας Υόρκης, εκεί δεν θα έβρισκε σπιτικό φαγητό; Γιατί ήταν ρατσιστικό αυτό το αστείο; Ένα αστείο είναι, αλίμονο!!
Πολύ πιο ρατσιστική μου φαίνεται εμένα η ετοιμότητα του φοροφυγά Κούβελου (μετά από παρότρυνση του αριστεράρχη Κουβέλη) να χρησιμοποιήσει την Παπαχρήστου για να στρέψει την προσοχή του κόσμου σε δευτερεύοντα θέματα. Ντροπή και Αίσχος στην κυβερνητική Αριστερά του Fotis Kouvelis. Αισχρή και Σιχαμερή Αριστερά θα έπρεπε να λέγεται.
Isidoros Koyvelos - Fotis Kouvelis,
love for ever

Lila Man
ΒΡΕ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ...ΒΡΕ ΓΙΔΙΑ...ΡΕ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΟΥ.....ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΤΕ;;;ΡΕ ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΤΡΕΧΕΤΕ ΝΑ ΚΡΥΦΤΗΤΕ....ΓΙ ΑΥΤΟ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΑΥΤΑ....ΑΣΧΟΛΕΙΘΗΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΛΑΓΟΥΜΙΑ ΝΑ ΧΩΘΗΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΤΕ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΕΤΕ!!!!!!!!!!!ΜΑΛΑ@@@@@@Α!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mado Kaisari
Το ότι την αποκλείσατε με συνοπτικές διαδικασίες δεν σας ενοχλεί, το ότι η Κυψέλη και τα Πατήσια έχουν γίνει στέκι της έγχρωμης μαστροπείας δεν σας ενοχλεί, το ότι πριν ένα και μισό χρόνο τσίμπησε την ανιψιά μου μολυσμένο κουνούπι (από πού να ήρθε άραγε το μολυσμένο κουνούπι στην Κυψέλη) και κόντεψε να πεθάνει δεν σας ενοχλεί, το ότι έχουν καταντήσει ολόκληρες περιοχές γκέτο των μαύρων και όχι μόνο ,δεν σας ενοχλεί, αλλά ξαφνικά σας ενοχλεί το ότι κάποιος θέλει να ζει στον τόπο του ελεύθερος και ανενόχλητος από απρόσκλητους που λυμαίνονται τη ζωή μας. Τον οποίο υποκριτικά τον αποκαλείτε ρατσιστή και βρήκατε την Παπαχρήστου τώρα, για να το παίξετε υπέρ άνω, αυτό και μόνο σας καθιστά εσάς ως τους απόλυτους ρατσιστές και υποκριτές. Μόνο που δεν μας διευκρινίσατε ποιός κατά την γνώμη σας ήταν αυτός που προσέβαλε τόσο κατάφορα η Ελληνίδα αθλήτρια το κουνούπι ή τους Αφρικανούς. Θα έπρεπε να ντρέπεστε, πρώτον γιατί ούτε κάνατε τον κόπο την ακούσετε και δεύτερον γιατί το παίζετε αντιρατσιστές εκ του ασφαλούς και μακριά από κάθε έγχρωμο.

Spyros Stamatopoulos
Γουστάρουμε το σπιτικό, εσυ τι πρόβλημα έχεις; αντε στους κρυοκωλους να φας ρε βλάκα διαχειριστή!

Xristakis Miha
Δείτε το πόσο υποστηρίζουν οι κύριοι του συριζα και πόσο ενδιαφέρονται γιά τους Έλληνες αυτος που έχει το σάιτ είναι συριζαιος έτσι να σας βλέπει ο κόσμος γιά να ξέρει που θα δώσει την ψήφο του μαλ@@@@ς

Πάνος Μαλ
Μετά σου λέει δημοκρατία και ελευθερία λόγου... ουστ βρομόσκηλα!!

και άλλα πολλά, χυδαία και μή...

Έπειτα λοιπόν  απ΄ όλα αυτά νομίζω πως αυτοί που υποστηρίζουν πως ο άνθρωπος προέρχεται από τον πίθηκο, θα πρέπει να το ξαναψάξουν. Η βλακεία είναι ανθρώπινο προσόν...Κανένας πίθηκος δεν είναι βλάκας!
Picture



Τρύφωνας

epirus-ellas.gr
1 Comment
true religion outlet link
28/7/2012 02:56:17


Your article is really good, come to support the next ah! ! !

Reply



Leave a Reply.


    Picture

    Μικροσπηλιά Καιρός



    ​Επικοινωνία

    Picture
    Τις καταγγελίες, τα παράπονα και τις απόψεις σας, μπορείτε να τα στείλετε στο email: 
    taneatismikrospilias24
    @yahoo.gr


    Picture

    Top Άρθρα

    FWT Homepage Translator

Powered by Create your own unique website with customizable templates.
  • ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΜΙΚΡΟΣΠΗΛΙΑ TV
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • I ❤ ΜΙΚΡΟΣΠΗΛΙΑ